UWAGA! Wszystkie wykroje i wzory ubrań są własnością autora i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie zabronione.

13.05.2013

Witam w świecie mojego Bzika.

Jestem Ola a whippety oraz szycie na maszynie to moje pasje. Z ich połączenia powstał pomysł tworzenia ubrań i gadżetów dla przedstawicieli tej wyjątkowej rasy jaką jest chart angielski whippet. 
Na tym blogu będę publikować swoje prace oraz pomysły, zachęcam do komentowania a także konstruktywnej krytyki. Większość ubrań oraz gadżetów będzie można nabyć, wystarczy skontaktować się ze mną. 
Zapraszam także na blog moich modelek, które poza pozowaniem do zdjęć, testowaniem funkcjonalności ubrań i akcesoriów oraz inspirowaniem i motywowaniem mnie do pracy, prowadzą całkiem normalne whippecie życie ;)
Tutaj LINK.

Zapraszam i życzę miłego pobytu na mojej stronie.


Brak komentarzy: